Korfu na 5 gwiazdek!

Kategoria: Waszym okiem
Kierunek: Korfu

Gdy tylko wylądowałyśmy na lotnisku na Korfu, Helios pokazał swoją siłę i moc! Ujarzmił nasze deszczowe polskie humory pięknym słonecznym dniem.

Korfu
Skuter na Korfu

Dotarłyśmy do niewielkiego hoteliku w Agios Georgios, który zachwycił nas swoim klimatem „siga-siga”. Gościnność i ciepło właścicielki można było poczuć od momentu przekroczenia progu hotelu. Od razu zostałyśmy zaproszone do baru na powitalnego drinka, żeby Dionizos był dumny z goszczących nas swoich podopiecznych.

Promienie słońca przebijające się zza zasłon obudziły nas i rozpromieniły twarze 🙂 Czym prędzej pobiegłyśmy na śniadanie, na którym serwowano wyłącznie sezonowe warzywa i owoce zebrane prosto z ogródka za hotelem. Oliwki, pomidory i sałatki były świeże, zdrowe i przepyszne!

Korfu

Zadowolone brzuszki poszły skorzystać po raz pierwszy w sezonie z ciepła i turkusowego morza. Eol zadbał o lekki podmuch bardzo delikatnego wiatru, który muskał nasze ciała podczas zbierania witaminki D 😉 Pech chciał, że siostrę owładnął taki błogostan, że zrobiła się czerwona jak raczek nieboraczek! Do tego najbliższa apteka była oddalona o 10 km od kurortu! Ambitne, młode dziewczyny wyruszyły zatem na piechotę w poszukiwaniu apteki. Gorąc asfaltu, że HOHO! Aż tu nagle ktoś się zatrzymuje i pyta łamanym angielskim, czy potrzebujemy podwózki. My zdyszane, odwodnione klasnęłyśmy z zachwytu! Przemiły Pan, mieszkaniec wyspy, zaserwował nam nie dość, że podwózkę do apteki, to również drogę powrotną!

Plaża na Korfu
Leżaki na plaży na Korfu

Cały pobyt odbył się bez wpływu Irysa, pogoda była bezdeszczowa. Afrodyta i Eros wpoili w nas miłość do Grecji i niezwykle uprzejmych i gościnnych mieszkańców. Grecja? Daje 5 gwiazdek oraz 3 gwiazdki Michelin za fantastyczną kuchnię!

Selfie na Korfu

Wpis powstał w ramach konkursu „Grecja Waszym Okiem”. Opowiedz nam o swoich Wielkich Greckich Wakacjach i również zawalcz o voucher na wakacje w Grecji!